آیان پلاستیک تولیدکننده عمده استرچ پالت بند


استرچ پالت بند چیست ؟

استرچ پالت بند شرکت آیان پلاستیک یکی دیگر از محصولات نایلونی است که موارد استفاده زیادی دارد

به دلیل اینکه از مواد پتروشیمی تولید میشوند کیفیت بالایی دارند و همین موضوع باعث شده تا جایگزین بسیار خوبی برای روش های قدیمی بسته بندی باشند.علاوه بر اینکه کیفیت استرچ نسبت به سایر روش ها و محصولات بسته بندی بالاتر است از صرفه اقتصادی بالاتری نیز برخوردار میباشد.

فیلم استرچ به نوع دستی و ماشینی تقسیم بندی میشود : 

  • استرچ پالت بند دستی :بیشتر برای اقلام کوچکتر طراحی شده و طاقه های سبک مناسب این روش بسته بندی میباشد.
  • استرچ پالت بند با دستگاه :این نوع از استرچ که عموما دارای طاقعه های سنگیترعه برای بسته بندی با دستگاه مناسب است.

استرچ  پالت بند در بسته بندی تولیدات کارخانه به دو روش مورد استفاده قرار میگیرند.

  1. روش اول: دستی میباشد که در این حالت سرعت انجام کار بسیار پایین است و همچنین هزینه نیروی انسانی به کار گرفته شده برای تولید آن نیز بالا میباشد.
  2. روش دوم: که از کاربرد بالاتری در صنایع برخوردار است، روش ماشینی بسته بندی با استرچ میباشد. در روش ماشینی همانطور که از نامش نیز پیداست رول های استرچ بر روی دستگاه تعبیه میشوند و سپس دستگاه به صورت اتوماتیک و با سرعت بالا کار بسته بندی را انجام میدهد.

مزایای کاربرد این سلفون در صنایع گوناگون بخصوص صنایع مواد غذایی:

1. استرچ جذب بسیار خوبی بر روی بدنه محصولات دارد که از همین رو باعث عدم ورود گرد و خاک و همچنین آلودگی به محصول میشود.

2. استرچ از ورود آب و هرگونه رطوبت به داخل مواد غذایی جلوگیری به عمل می آورد.

3. بر خلاف قطر کم آن دارای مقاوت بالا در برابر سوراخ شدگی میباشد.

4. ضریب کشش در استرچ بالا میباشد و این بدین معناست که هنگام کشیدن این نوع پوشش بر روی کالا، پاره نخواهد شد.

نایلون شیرینگ یا استرچ پالت بند کدام مناسب شماست

سلفون استرچ پالت بند :

استرچ فیلم نازکی قابل کششی میباشد که محکم وایسادن اجناس بر روی پالت کشیده میشود . با کشیدن استرچ بر روی پالت , استرچ قادر به افزایش طول به اندازه 300% را دارد که باعث میشود یک نیروی منقبض کننده اجناس را بر جای خود به محکمی نگه دارد.

سلفون صنعتی یا استرچ پالت بند یکی از محبوب ترین تکنیک های بسته بندی پالت در بازار امروز است. بسته بندی پالت یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که می تواند با دست یا دستگاه دور یک بار پالت شده کشیده شود. از بارهای پالت شده در طول فرآیند حمل و نقل به دلیل حرکات ناگهانی، جابجایی نامناسب یا عوامل محیطی جلوگیری می کند.

بسته بندی با سلفون صنعتی شفاف یکی از بی دردسرترین و در عین حال کارآمدترین روش ها برای بسته بندی محصولات برای محافظت در حین حمل و نقل است. مهم است که محصول باید بسته بندی محکمی داشته باشد و در طول سفر خود ساییدگی و پارگی را تحمل کند. هنگام ارسال یک محصول به یک خرده فروش یا مشتری، محصول باید چندین بار در طول فرآیند حمل و نقل منتقل و جابجا شود. فضای کافی برای آسیب دیدن محصول با حرکات ناگهانی یا جابجایی نامناسب وجود دارد. به همین دلیل است که محصول باید با دقت بسته بندی شود. و اینجاست که فیلم های بسته بندی پالت به کار می آیند.


استرچ پالت صنعتی همه کاره است. در صنایع مختلفی برای محافظت از محصولات در برابر گرد و غبار، رطوبت و نور استفاده می شود. از دارو گرفته تا غذا، پوشش کشسان شفاف نیز می تواند از دستکاری محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری کند. گاهی اوقات به عنوان یک مقررات بهداشتی و ایمنی یک ضرورت است. با توجه به اولویت ها و چالش های خود در نگهداری یا ارسال محصولات خود، باید به دنبال پوشش کششی باشید که دارای ویژگی های تخصصی باشد.

استرچ پالت

مزایای فیلم استرچ چیست؟

برخی از مزایای فیلم استرچ پالت بند :

• کاهش خسارت حمل و نقل :  کالاهایی که پس از تولید به سمت مصرف کننده منتقل و حمل میشوند در معرض خطر شکستی و ضربه خوردن هستند. هدف فیلم استرچ  این است که این خطرات را به دلیل توانایی در محکم نگه داشتن بارها روی پالت به طوری که در حین حمل و نقل زیاد جابجا نشوند ، کاهش دهد.

• حفاظت در برابر عناصر :  همچنین برای محافظت از کالاها در برابر آسیب های محیطی مانند خاک ، گرد و غبار و رطوبت مناسب است .

• پایداری : بسیاری از انواع فیلم استرچ قابل بازیافت هستند.

• مقرون به صرفه : در مقایسه با برخی روش های دیگر مثل تسمه ، فیلم استرچ یک جایگزین مقرون به صرفه است.

• همه کاره

استرچ پالت بند

از فیلم استرچ میتواند برای بسته بندی پالت های ارسالی کمک گرفت. به این صورت که اگر دستگاه بسته بندی با استرچ را دارید میتوانید از استرچ های با وزن سنگین تر استفاده کنید. در یر این صورت باید از استرچ هایی با وزن کمتر استفاده بشود. استرچ تمام اقلام بر روی پالت را محکم در بر میگیرد و در برابر آب و خاک از آن محافظت میکند و برای ارسال به نقاط دور مناسب میشود.

آیان پلاستیک قدار به تولید استرچ پالت بند با بهترین کیفیت در ابعاد و ضخامت های مختلف میباشد. شما میتوانید برای سفارش به آدرس کارخانه یا تلفن 09122187057 تماس بگیرید .


قیمت استرچ پالت بند :

برای اطلاع از قیمت با شماره 09122187057 تماس بگیرید.

استرچ در چه ابعادی تولید میشود ؟

استرچ پالت بند در سایز های مختلف تولید میشود که عمده آن سایز های 100 سانتی و 50 و 38 سانتی میباشد.

وزن هر رول استرچ پالت بند چند کیلو هست ؟

وزن هر رول بسته به عرض آن میباشد برای مثال عرض 50 سانت در سه وزن 10 کیلویی – 5 کیلویی – 2.5 کیلویی تولید میشود.