نایلون حبابدار چیست ؟

نایلون حبابدار کلمه “حباب” از کلمه آلمانی میانه پایین “bubbeln” به معنای “پر شده از هوا یا گاز” گرفته شده است. نایلون حباب دار به یک ورقه پلاستیکی اشاره دارد که برای جلوگیری از شکستن اقلام شکننده هنگام جابجایی یا حمل و نقل استفاده می شود. یک طرف نایلون صاف است، در حالی که طرف دیگر با حباب های پلاستیکی کوچک و گرد پر از هوا پوشیده شده است. حباب ها یک لایه بالشتکی ایجاد می کنند که از آیتم داخل محافظت می کند. رول حباب دار معمولاً در رول های طویل فروخته میشود

بسته بندی با نایلون حباب دار یکی از مؤثرترین شکل های بسته بندی است – نه فقط به این دلیل که پاشیدن آن سرگرم کننده است، بلکه به این دلیل که مقاومت بالایی دارد ، هم ضربه گیر و هم مقاوم در برابر سایش است. همچنین سبک وزن و بسیار انعطاف پذیر است.

مزایا استفاده از نایلون حبابدار :

1. یک عایق عالی در برابر ضربه 

نایلون حباب دار در عملکرد اصلی خود بسیار خوب است: ایمن نگه داشتن کالا در طول حمل و نقل. متأسفانه حمل و نقل بار اغلب شامل حمل و نقل ناهموار یا دست اندازها در جاده می شود – بنابراین،اکثرا  محصول خود را با استفاده از نایلون حبابدار در جاده ایمن نگه میدارند. حباب های هوای مهر و موم شده آن یک بالشتک انعطاف پذیر اما بادوام ایجاد می کند که یک مانع محکم در برابر ضربه ایجاد می کند.

2. قابل بازیافت

وقتی کارتان با نایلون حبابدار تمام شد، آن را دور نیندازید! نایلون حبابدار تقریباً همیشه قابل استفاده مجدد است مگر اینکه آسیب قابل توجهی دیده باشد. تا زمانی که بیشتر حباب‌ها دست نخورده هستند، بهتر است از پوشش حباب‌دار خود، بارها و بارها برای محافظت از کالاهای خود در حین حمل و نقل استفاده کنید. این باعث می‌شود که بسته‌بندی حباب‌دار در مقایسه با برخی از انواع بسته‌بندی که استفاده مجدد از آن‌ها دشوار است، گزینه بسیار سازگار با محیط‌ زیست باشد و همچنین می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های بالقوه زیادی شود.

3. وزن سبک

نایلون حباب دار یکی از سبک ترین مواد بسته بندی  است. ساختار آن بیشتر هوا و چند لایه پلاستیک فوق سبک. این باعث می شود یک بسته بندی سبک باشد که می تواند منجر به صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل شود.

از کجا تهیه کنم ؟

آیان پلاستیک تولید کننده انواع نایلون حبابدار در عرض های مختلف میباشد شما میتوانید از صفحه پشتیبانی سفارش خود را اعلام کنید