نایلون خیاری چیست ؟

کیسه نایلون خیاری یک نوع بسته‌بندی یکبار مصرف است که از ماده‌ای به نام پلی‌اتیلن ساخته شده است. پلی‌اتیلن یک پلیمر ساختاری است که از اتیلن به دست می‌آید و به دلیل خواص ضد آب، نفوذپذیری کم به هوا و مقاومت در برابر پارگی و شکستگی، بسیار مناسب برای ساختن کیسه های بسته بندی است. این ماده به صورت پلاستیکی طراحی می‌شود و در عرضه و بسته بندی محصولات متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرد.نایلون کیسه خیاری در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می‌شود و به تناسب اندازه محصولات مورد بسته‌بندی قرار می‌گیرد.

این کیسه ها می‌توانند برای بسته‌بندی مواد غذایی، مواد شیمیایی، محصولات صنعتی و حتی زباله ها به کار رود. نایلون کیسه پلی‌اتیلن دارای خاصیت‌های بسیار مهمی است که آن را انتخاب مناسبی برای بسته‌بندی محصولات می‌کند. این کیسه ها ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت، گرد و غبار و آلودگی های جوی هستند که باعث فراگیری و فاسد شدن محصولات نمی‌شوند. همچنین، پلی‌اتیلن به صورت ضخیم و محکم تولید می‌شود و از طریق پیوند قوی میان تکه‌های نایلون به هم متصل می‌شوند.

کارخانه آیان پلاستیک تولید کننده کیسه نایلون میباشد و شما میتوانید برای سفارش به بخش پشتیبانی رفته یا با شماره 09122187057 تماس بگیرید.

از دیگر خاصیت های نایلون کیسه خیاری می توان به قابلیت شفافیت، انعطاف‌پذیری و قابلیت چاپ بر روی سطح آن اشاره کرد. این خاصیت ها می‌توانند به مشتریان و کسب و کارها کمک کنند تا محصولات خود را به خوبی معرفی و تبلیغ کنند. علاوه بر این، نایلون کیسه پلی‌اتیلن یک کیسه چند منظوره است که می تواند بازیافت شود. این به معنی کاهش استفاده از منابع طبیعی و البته حفظ محیط زیست است. همچنین به دلیل کم‌هزینه بودن در تولید و همچنین قابلیت بهره‌ برد.

نایلون خیاری

قیمت نایلون خیاری

قیمت کیسه‌های نایلون پلی اتیلن ممکن است تحت تأثیر تعدادی عامل قرار بگیرد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱. ابعاد کیسه: ابعاد کیسه‌های نایلون پلی اتیلن می‌تواند متفاوت باشد و به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت آن محسوب می‌شود. کیسه‌های عرض کم تر در تولید عموماً گرانتر از کیسه‌های بزرگ تر هستند زیرا زمان تولید بیشتری نیاز دارند.

۲. ضخامت کیسه: ضخامت کیسه نیز از جمله مواردی است که به قیمت آن تأثیر می‌گذارد. کیسه‌هایی با ضخامت بیشتر معمولاً گرانتر هستند زیرا برای ساخت آن‌ها بیشترین مقدار مواد خام نیاز است.

۳. نوع مصرف: نوع استفاده از کیسه نیز در قیمت آن اهمیت دارد. برخی کیسه‌ها برای استفاده یکباره طراحی شده‌اند و پس از استفاده می‌توانند دور ریخته شوند. در حالی که برخی دیگر، کیسه‌های قابل استفاده مکرر هستند و می‌توانند به مدت طولانی استفاده شوند.

4. میزان تولید: مقیاس تولید نیز به قیمت کیسه نایلون پلی اتیلن تأثیر می‌گذارد. هرچقدر میزان سفارش بالا تر باشد قیمت پایین تری نسبت به سفارش با حجم کم تر خواد داشت.

ابعاد کسیه نایلون خیاری چقدر است؟

نایلون خیاری میتواند به سفارش مشتری در سایز ها وضخامت های مختلفی تولید شود و هیچ محدویدتی در این زمینه وجود ندارد. اما سایزی که بیشترین مورد استفاده را دارد 50×100 با ضخامت های 90 میکرون میباشد که داخل گونی یا کیسه های 25 عرضه میشود. اگر شما سایز مناسب برای بسته بندی محصول خود را نمیدانید میتوانید از طریق پشتیبانی سایت از ما در این بابت مشاوره بگیرید. بخاطر ضخامت مناسب و مواد اولیه با کیفیت به راحتی پاره یا سوراخ نمیشود و برای استفاده در بسیاری از مشاغل مناسب است.

مزایای استفاده از پلاستیک کیسه

مقاومت خوب : یکی دیگر از مزایای بزرگ کیسه نایلون استحکام زیاد آنها است که در عین حال کاملاً انعطاف پذیر است. برای مصارفی ماننده بسته بندی بادمجان – خیار – باقالی هویج و حتی گوشت و مرغ به صورت فله مناسب بوده و میتواند تا 30 کیلو وزن را تحمل کند. به دلیل خاصیت پلی اتیلن در برابر اجسام تیز مقاومت خوبی نشان میدهد برای مثال در صنعت مرغ و گوشت , استخوان مرغ نباید نایلون را سوراخ کند.

توانایی حفظ رطوبت عالی : در برابر رطوبت بسیار عالی عمل کرده و کیسه را با محیط اطراف به طور کامل مهر و موم میکند همچنین داشتن دوخت مناسب باعث شده نایلون به طور کامل در برابر نفوذ آب و هوا مهروموم گردد. با ایجاد یک لایه حفاظتی در برابر رطوبت، اکسیژن و باکتری‌ها موجب افزایش ماندگاری محصولات می‌شود.

قابل بازیافت بودن : کیسه خیاری یکی از پلاستیک‌هایی است که می‌توان آن را بازیافت کرد و مجدداً در تولید بسته‌بندی‌های جدید استفاده کرد. شما میتوانید ضایعات نایلونی خود را به تولیدکننده برگردانید تا آن دوباره به چرخه تولید برگرداند.

به صرفه بودن : پلاستیک نسبت به دیگر روش های بسته بندی ارزان تر است.

شفافیت : کیسه های پلاستیکی شفافیت بالا دارند . همین موضوع باعث میشود تا برای مصارف بهداشتی گزینه مناسبی گردد دیگر مزایای شفاف بودن ایت است که مشتری میتواند کیفیت و یا محتویات داخل بسته بندی را به راحتی مشاهده کند.

چاپ روی نایلون خیاری

چاپ روی نایلون خیاری

پس از ارسال طرح خود به ما باید کلیشه ژلاتینی برای شما طراحی شود. کلیشه ژلاتینی از جنس سلیکون بوده و طول عمر بالایی دارد. یکی از مزیت های نایلون خیاری چاپ پذیری آن است شما مینوانید طرح یا لوگوی خود را بر روی کیسه تا 6 رنگ چاپ کنید . استفاده از رنگ های مناسب و انتخاب طرحی زیبا و خوانا برای چاپ ازنکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. تیم پشتیبانی آیان پلاستیک در تمام مراحل طراحی لوگو و کلیشه تا چاپ بر روی نایلون به شما کمک میکند.

چاپ بروی کیسه نایلون خیاری یک روش پرکاربرد است که برای تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات استفاده می شود. روش چاپ بروی کیسه های نایلون پلی اتیلن می تواند با استفاده از چاپ فلکسوگرافی انجام میشود. مزیت اصلی چاپ بروی کیسه نایلون پلی اتیلن این است که قادر به ایجاد طرح های با کیفیت و رنگ های زیبا بر روی سطح کیسه ها است. این کیسه ها معمولاً به عنوان شرح مشخصات محصول داخل بسته بندی یا تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند.

با استفاده از روش چاپ بروی کیسه نایلون ، می توانید لوگو، نام تجاری، شعار، اطلاعات تماس و دیگر جزئیات خود را روی کیسه ها چاپ کنید. همچنین، چاپ بروی کیسه های نایلون پلی اتیلن به عنوان یک روش تبلیغاتی کارآمد شناخته شده است. به دلیل استفاده گسترده از کیسه های نایلون پلی اتیلن در خریدهای روزمره، چاپ بروی آنها به خوبی توسط مخاطبین دیده می شود. این روش تبلیغاتی هزینه ای اقتصادی و موثر برای تبلیغ کسب و کار شماست. در نتیجه، چاپ بروی کیسه نایلون پلی اتیلن یک روش کارآمد و موثر برای تبلیغات و ترویج محصولات است. با استفاده از این روش، شما می توانید نه تنها نام تجارت خود را به دیگران منتقل کنید، بلکه همچنین باعث افزایش اطمینان و تحلیل موثر از مشتریان خود شوید.

کیسه نایلون درجه دو (اقتصادی)

کیسه پلاستیکی عمدتا با مواد درجه یک پتروشیمی تهیه و تولید میشود که باعث شفافیت و نرم بودن میشود. اما در برخی از موارد به درخواست مشتری از مواد بازیافتی برای تولید استفاده میشود که باعث تیرگی رنگ نایلون میشود . ولی مزیت این موضوع این است که نایلون خیاری درجه دو یا اقتصادی قیمتی به مراتب پایین تر نسبت به درجه یک را دارد. آیان پلاستیک هیچ محدودیتی برای تولید ندارد . بسته‌ به نیاز مشتری میتواند از ترکیب مواد درجه یک و دو نایلونی تولید کند که هم از لحاظ کیفیت و قیمت به تناسبی قابل قبول برسد.

نایلون خیاری

خرید پلاستیک خیاری

برای خرید نایلون خیاری میتوانید به دو صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. پیشنهاد میشود اگر تاحالا خرید پلاستیک خیاری نداشته اید حتما با مشاوره افراد حرفه ایی این کار را انجام دهید. آیان پلاستیک به صورت تخصصی برای محصول شما بهترین روش بسته بندی را پیشنهاد میدهد. شما میتوانید قبل از خرید نایلون کیسه به دفتر مرکزی ما رفته و از نمونه کار ها دیدن فرمایید. همچنین خرید پلاستیک خیاری به صورت آنلاین هم از دیگر روش هایی است که میشود سفارش داد.