کیسه نایلکس دسته رکابی تقریباً برای هر کسب و کار از جمله فروشگاه های مواد غذایی، رستوران های بیرون بر و میوه فروشی ها مورد استفاده هستند. کیسه دسته رکابی به دلیل مقاوم بودن ، شفاف و مقرون به صرفه بودن یکی از اصلی ترین و رایج ترین روش بسته بندی اجسام در جهان شده است . این نوع کیسه جنسی خشک و نازکی دارد با این حال به دلیل خواص پلی اتلین سنگین مقاومت بالایی نسبت به کشیده شدن دارد.

کیسه نایلکس میوه

قیمت نایلکس

به دلیل نوسان بازار ارز به صورت روزانه تغییر میکند به همین دلیل برای استعلام آخرین قیمت نایلکس به بخش پشتیبانی رفته و با ما تماس بگیرید. همچنین مواد اولیه استفاده شده تاثیر در قیمت آن دارد برای مثال استفاده از مواد درجه دو میتواند کیفیت محصول را به مراتب پایین تر بیاورد ولی باعث ارزن تر شدن آن میشود. شما میتوانید به صورت آنلاین از طریق واتساپ پشتیبانی یا به صورت حضوری در محل کارخانه نسبت به خرید اقدام فرمایید

قیمت امروز نایلکس دسته رکابی درجه یک , کیلویی 50,000 هزارتومان میباشد که همان طور که میدانید سفارش با حجم بالا باعث کاهشی شدن قیمت میشود.

ابعاد کیسه پلاستیکی دسته دار

کیسه نایلکس دسته رکابی در 5 سایز درآیان پلاستیک تولید میشود و به صورت کیسه های 25 کیلویی بسته بندی می شود. ( امکان تولید به صورت سفارشی)

ابعاد نایلکس : ۳۵*۲۵ , ۶۵*۵۵ , ۵۵*۴۵ , ۴۷*۳۷ , ۴۰*۳۰ همچنین ضخامت نایلکس بسته به ابعاد متغیر است.

کیسه نایلکس دسته دار

خرید آنلاین نایلکس دسته رکابی

نایلکس درجه یک باید باکیفیت، مقاومت و استحکام بالا داشته باشد که به مواردی مانند متریال سازنده، کیفیت دوخت و دستگاه تولید نایلکس بستگی دارد. همان طور که میدانید مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول تاثیر زیادی درمیزان کیفیت این محصولات دارند. هر چه کیفیت دوخت بالا باشد، مقاومت در مقابل تحمل وزن، فشار و ضربه های فیزیکی نیز افزایش می یابد. برای خرید نایلکس و همچنین استعلام قیمت نایلکس با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید.

نایلکس به طور کلی با دسته رکابی تولید و عرضه میشود این نوع دسته بخاطر طرحی منحصر به فرد بسیار مقاوم و با دوام است. کیسه دسته رکابی و کیسه دسته موزی از انواع کیسه های مورد استفاده در بازار هستند.

نایلکس دسته رکابی

موارد استفاده از کیسه های دسته رکابی

داروخانه ها : کیسه‌های نایلون به عنوان بسته‌بندی دارو و نسخه ها برای داروخانه استفاده می‌شوند. این کیسه‌ها معمولاً شفاف یا شیری همراه با چاپ هستند و از مواد اولیه درجه تهیه شده اند.

میوه فروشی و تره بار : برخی از میوه فروشی ها از کیسه های نایلون استفاده می کنند تا میوه ها را در آنها بسته بندی کنند و به مشتریان عرضه کنند. مقاومت در برابر وزن و شفاف بودن دو عامل مهم در این نوع کیسه ها هستند.

رستوران و فست فودی : به دلیل به صرفه بودن نسبت به دیگر روش های بسته بندی مانند کیسه های کاغذی یا کارتنی ; اکثر رستوران ها از نایلکس و نایلون استفاده میکنند.

جمع بندی:

  1. مقرون به صرفه: کیسه‌های نایلون ارزان هستند و گاهی اوقات بیشترین گزینه‌ی اقتصادی برای حمل و نقل کالاها هستند. آن‌ها سبک و با قابلیت حمل بار زیاد هستند.
  2. قابلیت بازیافت: بسیاری از کیسه‌های نایلکس قابلیت بازیافت دارند و می‌توانند مجدداً تولید شوند. بازیافت کیسه‌های نایلون می‌تواند منابع طبیعی را صرفه‌جویی کند و تاثیر زیست محیطی آن‌ها را کاهش دهد.
  3. سبک و قابل حمل: کیسه‌های نایلون بسیار سبک و قابل حمل هستند، به خصوص اگر مسافرت کنید یا نیاز به حمل بارهای سبک دارید. آن‌ها قابلیت تاشو و جمع شدن را دارند، بنابراین می‌توانید همیشه چند کیسه خالی در کیف خود داشته باشید.
  4. مقاومت: کیسه‌های نایلون عموماً مقاوم هستند و قابلیت تحمل وزن بالا را دارند. این به شما اجازه می‌دهد که کالاهای سنگین‌تر را به راحتی حمل کنید.

کیسه نایلکس چیست ؟

امروزه در جهان بی شک یکی از رایج ترین انواع کیسه های پلاستیکی ,کیسه نایلکس است. به دلیل مقاومت بالا باعث شده انتخابی ایده آل در فروشگاه ها و میادین تره بار شده است.

قیمت نایلکس کیلویی چند است ؟

به دلیل نوسان بازار ارز به صورت روزانه تغییر میکند. به همین دلیل برای استعلام آخرین قیمت به بخش پشتبانی رفته و با ما تماس بگیرید.

سایز های کیسه نایلکس چیست ؟

ابعاد نایلکس : ۳۵*۲۵ , ۶۵*۵۵ , ۵۵*۴۵ , ۴۷*۳۷ , ۴۰*۳۰