برای بسته بندی اجناس در کنار هم به صورت یکجا از نایلون شیرینگ استفاده میکنند. جنس این پوشش نرم پلاستیکی ، پلی اتیلن است که در برابر گرما بسیار واکنش پذیر است. وقتی این روکش دور محصول پیچانده شود و حرارت به آن با دستگاه شیرینگ پک اعمال شود ، نایلون دور محصول منقبض شده و به آن میچسبد. این محصول در انواع مختلفی تولید میشود یکی از آن ها نایلون شیرینگ روده ای است.

شیرینگ روده ای

نایلون شیرینگ روده ای

نایلون های حرارتی در انواع مختلفی مانند تک لایه ( شیت) – بغل باز – روده ای یا تونلی تولید میشود که در بیشتر با آن ها آشنا میشویم. یکی از انواع نایلون های حرارتی است که به صورت دولایه نایلون شیرینگ روده ای تولید میشود. دمای مناسب برای منقبض شدن این نایلون 190 درجه است که باعث جمع شدن آن دورمحصول میشود. برای استفاده از این محصول حتما باید دستگاه شیرینگ پک یا سشوار صنعتی داشته باشید.

کاربرد این محصول

شیرینگ در صنایع مختلف برای بسته بندی بسیاری از محصولات مانند آب معدنی – قطعات خودرو – محصولات برقی کاربرد دارد. از مزیت های این روش بسته بسته بندی استفاده آسان ، شفافیت ، چاپ پذیر بودن و محافظت از محصول در مقابل گرد و خاک است.

خرید شیرینگ روده ای

برای خرید نایلون شیرینگ میتوانید به دو صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. پیشنهاد میشود اگر تاحالا خرید نداشته اید حتما با مشاوره افراد حرفه ایی این کار را انجام دهید. آیان پلاستیک به صورت تخصصی برای محصول شما بهترین روش بستهبندی را پیشنهاد میدهد. شما میتوانید قبل از خرید نایلون حرارتی به دفتر مرکزی ما رفته و از نمونه کار ها دیدن فرمایید. همچنین خرید به صورت آنلاین هم از دیگر روش هایی است که میشود سفارش داد. آیان پلاستیک تولید کننده عمده نایلون شیرینگ با قیمت مناسب میباشد.

نایلون شیرنیگ روده ای

قیمت نایلون شیرینگ حرارتی روده ای

قیمت هرکیلو نایلون شیرینگ در مقایسه با روش های بسته بندی دیگه قیمت مناسب تری دارد. یکی از فاکتور هایی که بر قیمت تاثیر گذار است میزان سفارش میباشد. به مراتب سفارش با حجم بالا تر باعث کاهشی شدن قیمت میشود. ابعاد و کیفیت نایلون از جمله دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت است. حتما توجه داشته باشید این محصول را از تولید کننده تهیه فرمایید چون در بازار فروشندگان بسیاری هستند که به صورت دست میفروشند همین موضوع باعث گران تر بودن میشود.

آیان پلاستیک تولید کننده عمده شیرینگ پلی اتیلن در ایران میباشد .