برای انتخاب کیسه پلاستیکی شفاف برای بسته بندی دو نوع اصلی فیلم وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اولین مورد، پلی اتیلن کم چگالی است که اکثر مردم آن را کیسه پلاستیکی معمولی می نامند. پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) یک پلاستیک بسیار قوی است، این نوع کیسه پلاستیکی دارای کیفیت ارتجاعی است که برای بسته بندی اقلام سنگین تر یا اقلامی که ممکن است دارای لبه تیز باشند عالی است. کیسه‌های پلاستیکی LDPE را می‌توان در انواع ضخامت و عرض تولید کرد تا نوع اقلامی را که در کیسه نایلکس یا نایلون قرار می‌گیرد، در خود جای دهد. یکی از نکات منفی کیسه های پلاستیکی نایلون این است که اگرچه شفاف هستند، اما “کریستالی شفاف” نیستند. اگر یک کیسه پلاستیکی شفاف می خواهید، نوع فیلمی که می خواهید کیسه پلاستیکی از آن ساخته شود، نایلکس نامیده می شود. کیسه های نایلکس نوع مناسبی از کیسه ها هستند که می خواهید بهترین نوردهی مطلق را برای محصول خود داشته باشید. به طور معمول کیسه های نایلکس از 1.2 تا حدود 3 میل ساخته می شوند. یکی از نکات منفی کیسه های نایلکس این است که هر وسیله ای که ممکن است گوشه تیز داشته باشد می تواند کیسه را سوراخ کند. هر دو کیسه نایلون و نایلکس با چگالی کم را می توان با گزینه های مختلفی از جمله سربرگ، لبه و نوار، سوراخ های آویزان و البته قابل چاپ ساخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک مثال عامیانه برای درک بهتر فرق نایلون و نایلکس ، پلاستیک هایی که نرم هستند و وقتی مچاله میکنیم کمتر صدا میدهند نایلون هستند، و آنهایی که بعد از مچاله شدن صدا میدهند
نایلکس هستند. 

 

جنس

● جنس نایلون نرم میباشد زیرا مواد تشکیل دهنده آن پلی اتیلن سبک میباشد . نایلون امکان تولید در ضخامت های کم را ندارد

● جنس نایلکس خشک میباشد و از پلی اتیلن سبک و سنگین تشکیل شده نایلکس را میتواند در ضخامت های بسیار نازک تولید کرد

● نایلکس به مراتب شفاف تر از نایلون میباشد

 

 

 

 

شیرینگ‌ها برای بسته بندی و نگه داشتن انواع محصولات غذایی، بهداشتی و… مناسب هستند. انواع شیرینگ بسته بندی؛ در صنعت بسته بندی، بسیار مورد استقبال تولید کننده‌ها قرار گرفته است.

مقاومت

 

مقاومت نایلون در برابر نایلکس بیشتر است. نایلون مقاومت بیشتر دربرابر سوراخ شدن دربرابر اجسام تیز دارد . همچنین تحمل نایلون در برابر اجسام سنگین بیشتر است. 

کاربرد

از برخی از کاربرد های نایلکس میتواند :

سفره یكبار مصرف

كیسه زباله رولی

نایلكس های فروشگاهی

كیسه فریزر

نایلكس چاپی ركابی

دستکش یکبار مصرف

را نام برد

 

برخی از کاربرد های نایلون :

 

نایلون های گلخانه ای

نایلون حبوباتی

نایلون شیرینگ

نایلون چاپی

نایلون حبابدار

 

 

آیان پلاستیک قادر به تولید انواع نایلون و نایلکس در ابعاد و سایز های مختلف و با بهترین کیفیت میباشدو برای سفارش میتوانید به بخش ارتباط با ما رفته و یا  به شماره 09122187057 – 02156588006 تماس بگیرید .