شیرینگ رنگی

بسته‌ بندی یکی از فاکتورهای مهم برای عرضه محصولات مختلف در بازار است.

بدون‌ شک شما نیز زمانی که  که برای خرید یک محصول اقدام می‌کنید، در ابتدا به بسته‌ بندی آن توجه کرده و سپس آن را مورد انتخاب قرار خواهید داد.

بنابراین می‌توان گفت که استفاده از نایلون‌ها و سلفون های مناسب برای بسته‌ بندی کالاهای گوناگون دارای اهمیت ویژه‌ای است و باید حتما به آن توجه شود. خوشبختانه در حال‌ حاضر صنایع بسته‌ بندی گسترش زیادی پیدا کرده و تنوع و در سلفون ها و نایلون‌ها به شکل گسترده‌ای مشاهده شود. از جمله پرکاربرد ترین و زیباترین محصولات بسته‌بندی می‌توان به شیرینگ رنگی اشاره کرد.

شیرینگ در لغت به‌ معنای جمع شدن و یا کوچک شدن است.  این محصول در حال حاضر برای صنایع غذایی، دارویی و…  به‌ وفور استفاده می‌شود و تا به امروز نیز همه تولیدکنندگان از این نایلون بسته‌بندی راضی هستند. به‌ همین خاطر نیز تقاضا برای خرید آن روز به‌ روز در حال افزایش است.

شیرینگ رنگی

شما می‌توانید برای خرید انواع سلفون بسته‌ بندی و نایلون‌های شیرینگ و نایلون شیرینگ حرارتی با کارشناسان آیان پلاستیک ارتباط برقرار کنید.

کاربرد های رول شیرینگ رنگی

تولید رول شیرینک در رنگ های مختلف با اهداف گوناگونی جهت مصارف بسته بندی ارائه می شود. که این نوع نایلون با روش های افزودن مستربچ و چاپ تمپلات تولید می شود و پوشش رنگی ایجاد شده، روی سطح فیلم شیرینک سبب عدم نمایش دقیق کالای بسته بندی شده خواهد بود لذا خرید این محصول به دلایل کاربردی متنوعی انجام می شود که در ذیل به این موارد اشاره می شود.

  • به کارگیری و توسعه رنگ سازمانی
  • برندینگ و تبلیغات
  • زیبایی بصری
  • افزایش جذابیت چاپ
  • جلوگیری از نفوذ اشعه مضر و نور آفتاب
شیرینگ رنگی