با نایلون حبابدار کاردستی های خلاقانه بساز

انجام کاردستی و فعالیت های خلاقانه و هنری تو هر سنی علاوخ بر سرگرمی باعث تقویت مغز و افزایش خلاقیت میشود!

علاوه بر ان تحقیقات نشان داده است انجام کار های هنری و انجام کار های دستی باعث کاهش استرس ، افزایش تمرکز و شکوفا شدن استعداد های نفهته میشود.

قرار دادن فرزندان در شرایطی که بتوانند علاوه بر سرگرمی و انجام تفریحی سالم ، باعث شکوفایی استعداد ها و مشخص شدن مسیر فکری انها بهترین شیوه تربیتی هست که از هر سنی و متناسب با ان سن میتوان انجام داد.

این شرایط نیازی به هزینه و یا مراجعه به مراکز خاصی ندارد شما میتوانید در خانه و با ساده ترین ابزار و وسایل اوقات خوشی را رای فرزندانتان رقم بزنید.

در ادامه چند نمونه از کاردستی با نایلون حبابدار در اختیار شما خواهیم گذاشت!

خلاقیت با نایلون حباب دار

نقاش بکشید ، اما این بار با پاهاتون!

یک تکه بزرگ از نایلون حباب دار را روی زمین یا میز قرار دهید، در صورت لزوم آن را با نوار چسب محکم کنید. سپس پاهای خود را با رنگ های مختلف قابل شستشو آغشته کنید و روی پوشش حباب دار بزنید. فشار باعث می‌شود حباب‌ها بپرند و الگوهای رنگ منحصر به فردی ایجاد کنند.

نقاشی خلاقانه

با نایلون حبابدار استمپ بسازید و ساعت ها سرگرم شوید…

یک تکه نایلون حباب دار کوچک را با دقت دور یک لوله مقوایی (مانند رول حوله کاغذی) بپیچید و آن را با نوار یا نوار لاستیکی محکم کنید. سپس، انتهای بسته بندی حباب دار را به رنگ آغشته کنید و آن را روی کاغذ یا پارچه بچسبانید. از این طریق می توانید الگوها و طرح های سرگرم کننده ایجاد کنید.

کاردستی

حیوان های حبابی خلق کن!

میتونید با توجه به هر حیونی که مدنظر دارید شکل ها و اندازه های مختلف نایلون حباب دار را برش دهید. سپس مجلات، کاغذهای رنگی و سایر موارد مورد علاقه را جمع آوری کنید. نایلون حباب دار و سایر مواد را روی یک کاغذ یا بوم بزرگتر بچسبانید و یک آثار منحصر به فرد ایجاد کنید.

ایده کادو

کاغذ کادو هایت رو خودت درست کن!

با توجه به طرح و ایده نایلون های حباب دار رو برش بدید و به رنگ اغشته کنید و و سطح کاغذ کادو رو با شابلونی که درست کردید طرح بدید.

تابلو و نایلون حبابدار ساخت تابلو

تابلو های هنری خلق کن !

وسایل مورد نیازبرای خلق یه تابلو زیبا مقداری نایلون حباب دار ، رنگ ، سرنگ هست.

طرح اولیه را در نظر گرفته سپس سرنگ را از رنگ پر کرده و با توجه به نقشه ی تصویر داخل حباب ها را با رنگ پر میکنیم. در اخر تابلوی ما اماده است.

برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید