انتخاب نوع مناسب نایلون اولین نکته ای که باید در خرید نایلون حبابدار به آن دقت داشته باشید . در بازار انواع نایلون حبابدار یافت می شود که هر یک برای بسته بندی نوع خاصی از محصولات از آن استفاده می شود و باید توجه کنید که اگر نایلون مناسب با محصول خود را خریداری نکنید، ضریب ایمنی محصول نیز به مراتب پایین تر می آید. برای خرید نایلون حبابدار به کیفیت آن حتما دقت کنید. از نایلون حبابدار جهت بسته بندی محصولات آسیب پذیر استفاده خواهد شد که از این رو کیفیت آن بسیار با اهمیت است و می تواند ایمنی محصول شما را بالاتر ببرد.

سایز نایلون حباب دار برای ضربه گیری و همچنین بسته بندی کلیه اجناس، کالاهای چوبی، مبلمان، قطعات برق و الکتریکی، حمل و نقل، قطعات خودروسازی، بلور و چینی، لوازم خانگی (کولر،بخاری،آبگرمکن و ..)، مبلمان اداری و موارد دیگر، قابلیت تولید به صورت رول، پاکت و شیت (ورق) در ابعاد سفارشی می باشد.
مواد اولیه برای تهیه این نوع جنس پلی اتیلن درجه یک سبک می باشد که با استحکام بالا وزن پایینی خواهد داشت و ضربه گیری شفاف و عاری از هر گونه ناخالصی را بوجود می آورد.

 خرید نایلون حبابدار

توجه به طول و عرض نایلون حبابدار


در هنگام خرید نایلون حبابدار باید دقت نمایید که از قبل ابعاد محصول یا وسیله خود را اندازه گرفته تا بتوانید به مقدار کافی و نه کم و نه زیاد برای آن نایلون تهیه نمایید.

نایلون اضافه قطعا به ضرر محیط زیست و همچنین خودتان خواهد بود چرا که هزینه بیشتری باید برای آن پرداخت کنید و اندازه کوچک نایلون نیز سبب می شود دوباره نیاز به خرید نایلون حبابدار پیدا کنید و

حتی ممکن است به علت سهل انگاری از خرید مجدد نایلون خودداری نمایید و وسایل خود را به طور ناقص و همچنین نادرست بسته بندی کنید.
اندازه نایلون حبابدار زمانی بیشترین اهمیت را پیدا خواهند کرد که بخواهید نایلون های سه بعدی یا پاکتی را خریداری کنید چرا که اگر کمی کوچک تر از مقدار مورد نیازتان باشد، به طور کلی نایلون را بی کاربرد خواهد کرد و بزرگ بودن بیش از حد نایلون، باعث می شود که علاوه بر هزینه بیشتر، به خاطر لق بودن زیاد بسته بندی کالا به طور دقیق و نیز به درستی عایق کاری نشود.


در هنگام خرید نایلون حبابدار های ورقه ای نیز باید دقت فرمایید که طول و عرض نایلون را از پیش تعیین کنید. در موقع مراجعه جهت خرید نایلون حبابدار داشتن مقدار طول نایلون مورد نیازتان، امکان خطا را بیشتر می کند، چرا که رول های نایلون حبابدار با اندازه پهنای متفاوت تولید می شوند. که شرکت حباب پلاستیک از عرض 20 سانت تا 2 متر و به صورت دولا و 4 متر به صورت تک لا همچنین با ضخامت دلخواه مشتریان از 50 میکرون به بالا تولید خواهد شد.

برای ثبت سفارش خود با کارشناسان ما از اینجا در ارتباط باشید