نایلکس شیری چیست ؟

یکی از انواع کیسه های دسته دار پرمصرف در فروشگاه ها, رستوران ها و داروخانه ها نایلکس شیری میباشد. این نوع نایلکس به دلیل مقاومت در برابر پارگی، چاپ پذیری خوب ، محبوب است. همچنین، رنگ شیری که به آن اضافه می‌شود، باعث دیده نشدن محتویات داخل کیسه میشود. این کیسه ها در ابعاد و ضخامت های مختلف با دسته رکابی یا دسته موزی قابل تولید میباشد و در بسته های 25 کیلویی به مشتری تحویل داده میشود.

نایلکس شیری

جنس نایلکس شیری

نایلکس از ترکیب کردن پلی اتلین سنگین و مقدار کمی پلی اتیلن سبک به تولید میرسد. هنگام تولید با اضافه کردن مستربچ شیری جنس سفید میشود و جلوه خوبی به کار میدهد . دوخت دسته ها و پایین کیسه باید محکم باشد تا دربرابر فشار و پارگی مقاوم باشد تا با خیال راحت اجسام را با آن جابجا کرد. همچنین بنا به درخواست مشتری میتوان با مواد اولیه درجه دو تولید کرد. میتوان هنگام تولید طبق درخواست مشتری با استفاده از سیلندر مخصوص نایلکس آجدارهم تولید کرد که از لحاظ ظاهری جلوه بهتری به کار میدهد.

نایلکس شیری با چاپ

موارد استفاده کیسه شیری

این محصول بخاطر ویژگی های بسیار خوبی که دارد مصرف گسترده ایی دارد برخی از موارد استفاده :

  • داروخانه
  • رستوران و فست فود
  • میدان تره بار و میوه فروشی
  • فروشگاه های زنجیره ایی
  • فروشگاه های ابزار و قطعات خودرو

ابعاد نایلکس شیری

نایلکس شیری دسته رکابی به صورت کلی دراین ابعاد تولید میشود : ۳۵*۲۵ , ۶۵*۵۵ , ۵۵*۴۵ , ۴۷*۳۷ , ۴۰*۳۰ همچنین ضخامت نایلکس بسته به ابعاد متغیر است.

اما نایلکس دسته موزی در ابعاد دلخواه مشتری قابل تولید است و محدودیتی ندارد.

چاپ بر روی نایلکس شیری

یکی از مزیت های بزرگ نایلکس شیری دسته رکابی , چاپ لوگو شما بر رو آن است که باعث بازاریابی و تبلیغ گسترده میشود. به خاطر رنگ سفید این محصول چاپ جلوه بهتری نسبت به بقیه رنگ ها دارد.برای چاپ کردن طرح روی نایلون یا نایلکس نیاز به کلیشه ژلاتینی است که آیان پلاستیک بعد از تایید طرح شما آن را به افراد خبره در این زمینه ارسال میکند تا تولید شود. کلیشه تا چندین سال عمر میکند و قابل استفاده است. آیان پلاستیک قادر به چاپ طرح شما تا شش رنگ مختلف روی نایلکس و نایلون است.

نایلکس شیری دسته دار

قیمت نایلکس شیری

قیمت هرکیلو کیسه شیری 57.000 تومان میباشد . یکی از فاکتور هایی که بر قیمت تاثیر گذار است میزان سفارش میباشد. به مراتب سفارش با حجم بالا تر باعث کاهشی شدن قیمت میشود. ابعاد و کیفیت نایلکس از جمله دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت است. حتما توجه داشته باشید این محصول را از تولید کننده تهیه فرمایید چون در بازار فروشندگان بسیاری هستند که به صورت دست میفروشند همین موضوع باعث گران تر بودن میشود.

نایلون یا نایلکس

برای اینکه متوجه شوید کدوم نوع کیسه برای شما مناسب تر است پیشنهاد میکنیم مقاله ی فرق بین نایلکس و نایلون را بخوانید. هر کدام از نایلون و نایلکس دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. آیان پلاستیک قادر به تولید نایلون و نایلکس در تمامی ابعاد و ضخامت ها طبق سفارش مشتری با چاپ 6 رنگ میباشد. به صورت کلی میتوان گفت نایلکس جنس خشک تری نسبت به نایلون دارد.

از کجا تهیه کنم ؟

آیان پلاستیک قادر به تولید کیسه شیری در ابعاد و سایز های مختلف و با بهترین کیفیت میباشد . برای سفارش به بخش ارتباط با ما  مراجعه کنید. نایلون شیری رباط کریم – نایلون شیری تهران – پلاستیک شیری – کیسه شیری

  • انواع مستربچ و افزودنی های نایلون
    مستربچ یا افزودنی چیست ؟ مستربچ درواقع یک ماده افزودنی از پلاستیکی است که برای ایجاد خواص یا تغییر رنگ به ترکیب مواد نایلون یا نایلکس قبل از شروع تولید اضافه میشود. همان طور که میدانید جنس این افزودنی ها باید با جنس خود محصول یکی باشد تا موقع تولید اشکال به وجود نیاید. انواع… بیشتر بخوانید: انواع مستربچ و افزودنی های نایلون
  • خرید نایلون شیرنیگ
  • نوار خطر
    نوار خطر چیست؟ در اصل نوار خطر نایلون رولی ساده و بدون دوخت هست که در رنگ ها و طرح های خاص تولید میشود این نوار ها معمولا به معنای وجود خطرهایی برای سلامتی یا ایمنی در استفاده از محصول یا هنگام انجام خدمات اشاره می‌کند. ممکن است نوار خطر هشدارهای مربوط به مواد شیمیایی… بیشتر بخوانید: نوار خطر
  • کاردستی با نایلون حبابدار!
    با نایلون حبابدار کاردستی های خلاقانه بساز انجام کاردستی و فعالیت های خلاقانه و هنری تو هر سنی علاوخ بر سرگرمی باعث تقویت مغز و افزایش خلاقیت میشود! علاوه بر ان تحقیقات نشان داده است انجام کار های هنری و انجام کار های دستی باعث کاهش استرس ، افزایش تمرکز و شکوفا شدن استعداد های… بیشتر بخوانید: کاردستی با نایلون حبابدار!
  • شیرینگ یا استرچ ؟
    از شیرینگ استفاده کنیم یا استرچ ؟ نایلون شیرینگ و استرچ دو نوع متفاوت از نایلون هستند که در بسته بندی و حفظ محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند نایلون شیرینگ یک نوع نایلون تقویت شده است که معمولاً برای بسته بندی مواد خشک مانند غلات، آرد، شکر و چای استفاده می‌شود. این نوع نایلون تا… بیشتر بخوانید: شیرینگ یا استرچ ؟